Chcete reklamovat zboží? Našli jste na oblíbených botách výrobní nebo materiálovou vadu? To nás velmi mrzí. Jsme tu pro vás, abychom to vyřešili.
Reklamované boty nám prosím přineste nebo zašlete s vyplněným reklamačním listem na adresu: Vivobarefoot Concept Store, Biskupská 1, 602 00 Brno případně využijte zpětné zaslání přes Zásilkovnu (viz. info níže)
Dvouletá zákonná lhůta se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu, tj. např. na rozlepování, párání švů, praskání materiálu apod. Takovéto vady se projeví zpravidla do 6 měsíců od nákupu. Vady, které vznikly mechanickým opotřebením (prošoupání, prodření, potrhání, propíchnutí, zápach, okopání atp.), použitím nevhodných prostředků atd. nejsou uznatelné.
K reklamaci je třeba předkládat pouze obuv vyčištěnou, suchou a zbavenou všech nečistot, neohrožující hygienické podmínky.
ZASLÁNÍ PROSTŘEDNICTVÍM ZÁSILKOVNY
Pro zaslání bot můžete použít zpětnou zásilku přes Zásilkovnu. Stačí boty na zaslání přinést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlásit kód zpětné zásilky 92481396 a vaše jméno. Hodnota přepravy 89,- Kč (4 EUR ze Slovenska) vám pak bude odečtena z vracených peněz. V případě reklamace nebo chybně zaslané zásilky z naší strany, hradíme přepravu my. Nezapomeňte si vzít potvrzení o převzetí balíčku, na kterém najdete číslo zásilky pro případné sledování. Pozor, doručení těchto vratek trvá obvykle déle než při běženém zasílání (v případě velkého vytížení Zásilkovny to může být až týden).
PROSÍME ZKONTROLUJTE SI, ZDA MÁME BOTY KUPOVANÉ OPRAVDU U NÁS - TJ. PŘES E-SHOP WWW.VIVOSTOREBRNO.CZ NEBO V KAMENNÉ PRODEJNĚ V BRNĚ NA BISKUPSKÉ. NEPOSÍLEJTE NÁM BOTY KOUPENÉ PŘES JINÉ E-SHOPY NEBO Z JINÝCH OBCHODŮ VIVOBAREFOOT!